BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 12, 2009

Erti sebuah rindu....

Salam...
em dua tiga menjak ni saya asyik ingat kat kampung jee...lama dah tak balik kampung...rindu sangat kat family...


rindu kat ummi ngan abah....


rindu kak long n abg Long....


indu kak Na n abg Ki..... ( camna ya lepas jadi ustazah ni?hehe~)

indu Dik Long..., tunggu kak Yang balik ya sayang....

Ya Allah, sesungguhnya hati ini dalam kerinduan..., aku rindu belaian ummiku...., aku rindu pelukan abahku..., aku rindu gelak tawa kakak n abangku...,ak rindu manja kucing-kucingku... aku rindu kepada mereka...terlalu rindu ya Allah...

Miss all of u... :(

~ummuhirrah~

4 comments:

nurul asma said...

salam.... bila tengok je gmbr akak dgn family, terus sy ingat kat family sy... jauh plk 2
nk blk pun x leh.. kedah katakan...
harap akak masukkan pengisian ilmu. blh la kita tmbhkan ilmu. lgpun ilmu agama sy ni kurang :-(

Gurindam Jiwa said...

Rindu famili ke... rindu kat tunang tu?

he he he...

♥AidaNadia♥ said...

ehem2..da tunang ke???:P

Gurindam Jiwa said...

Tapi tak berani tunjuk gambar laaa. Asyik dok tunjuk gambar orang lain je... he he ... :D