BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, June 27, 2010

Selamat Pengantin Baru!

Sudah lama rasanya saya tidak ‘menyentuh’ blog kesayangan ini. Sekadar menjenguk kosong dari jauh untuk menghilangkan kerinduan dihati. Bukan sengaja membiarkan blog ini terus bersawang, tp terlalu banyak perkara yang perlu diutamakan menyebabkan saya terpaksa 'membekukan' idea-idea serta mengabaikan nukilan-nukilan yang terbuku di lubuk hati.

Melihat teman-teman lain sentiasa dengan idea-idea baru mereka, menyebabkan timbul rasa ‘cemburu’ membuak-buak. Sehinggakan ada juga teman saya yang mula ‘bising’ dek ketidakcanaan saya pada blog ini. Alhamdulillah, setelah lama jari-jari saya 'beristirehat', mungkin telah tiba waktunya untuk 'bekerja' kembali. Doakan saya dapat terus beristiqamah dalam ‘memperjuangkannya'.. =)

Pada episod kali ini, saya ingin berkongsi pengalaman ke majlis perkahwinan teman-teman seperjuangan saya di ukm. Disebabkan banyak permintaan dari teman-teman yang tidak dapat hadir (disebabkan jauh atau sibuk), jadi di sini saya cuba uploadkan beberapa gambar ketika merakam saat-saat manis di hari bahagia mereka.


















Di sini, saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU buat sahabat saya terutamanya Dalila dan Nisa’. Barakallahu lakuma wabaraka ‘alaikuma wajam’a bainakuma fi al-khair… Moga berkekalan dunia akhirat, moga menjadi penyejuk mata penawar hati suami, dan dikurniakan zuriat yang soleh & solehah, insyaAllah.. Selamat Pengantin Baru! =)

*kredit utk Nisa atas sumbangan beberapa gambar perkahwinannya. =D

0 comments: