BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 13, 2009

Pesta Konvo Ukm ke-37

Pesta konvo kembali lagi! Huhu..pejam celik pejam celik, rupanya dah masuk pesta konvo yang ke 3 sejak aku masuk ukm ni. Cadangnya nak pergi juga malam ni…dengar cite programnya macam best je…tp x bole plak..ada masalah yang tidak dapat dielakkan..so, dengar n lihat je laa dentuman2 bunga api dari bilik..huuuu..sangat cantekk!!! =)

Dah tiba pesta konvo ni, risau juga. Kalau tak dapat control duet poket, licin la jawabnya…so, kene la pandai2. Antara gerai yang menjadi tempat singgahan wajib aku..semestinya..gerai jubah! Huhu..memang x bleh buang tabiat nihh..beli ke x, lain hal..tapi, mesti singgah dlu..hehe..lagi2 jubah kaler hitam..walapun dah banyak sgt dah kaler tu..tp tetap ske jubah hitam…hitam itu menawan right? Hehe. Gerai ke dua plak…tudung! Huhu..tp yang ni tak de la over sgt..sekadar ‘menjamu’ mata je..kalo rasa berkenan baru beli..n yang lain2 tu..hanya sekadar singgah menyinggah jer...

Dan yang masih dinantikan, Malam Simfoni Nurani yang akan berlangsung pada malam esok ( 14 Ogos 2009). Tapi tataw plak artis mane yang dijemput kali ini..tp tak pe, juz wait n see ya!

Jom sama-sama kita memeriahkan pesta konvo ukm ke -37! ISIUKM pon ade bukak gerai gak…tunggu ape lg?? jom serbu!!!! :D

0 comments: