BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, August 19, 2009

Termetrai janji

Salam muhibbah…

Alhamdulillah, pada ahad yang lalu saya berkesempatan lagi meluangkan masa untuk turun ke Uia bagi mengembalikan kitab hadis yang telah dipinjam dua minggu yang lalu. Seperti biasa, saya ke sana bersama sahabat sekuliah saya, Farhana. Alhamdulillah, perjalanan kami ke sana berjalan dengan lancar tanpa kesesatan lagi.. ^_^ Gagal sekali tidak bererti gagal selamanya…right? =)

Setelah mengembalikan buku tersebut kepada sahabat saya yang telah meminjamkan kepada saya, kami mengambil sedikit masa untuk mencari bahan untuk assigement yang lain. Alhamdulillah, setelah mencari, saya telah menemui buku yang saya mahukan itu.. ‘Jaringan Islam Liberal’. Tapi, disebabkan susah dah nak pinjam, terpaksa photostat lagi..huhu~ banyak juga tu…tp x pe lah, bukan senang nak jumpa nih..syukur alhamdulillah… =)

Em, setelah selesai mencari bahan asgment, kami singgah ke masjid untuk menunaikan solat asar. Sebelum pulang, saya dan teman sempat posing dulu, ye lah, nak ambil juga kenangan di sini, maklumlah, tempatnya cantik, tatau bila lagi boleh datang sini…so, ape lg, posing sakan la kami petang itu…




aceli nak amek pic balakang tuh...x nampak sgt plak..huhu~


dalam Lrt..sempat agi tuhh...hehe~

syukran sekali lagi kepada sahabat saya yang memberi keizinan kepada kami untuk meminjamkan buku tersebut...^_^ Jumpa lagi! =)

~ummuhirrah~
19 Ogos 2009

0 comments: